CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 4, 2011

oKeY EsOk OSce Bai !

okey bai. esok gua osce. tahu ape itu osce ? alarh.. u alls semua mmg tahunya kan..? sakit la.. ade lgi bapew jm jew utuk gua practice tp gua mmg xreti2 bhasa nk practice.. maaplah.. post nie just utuk gua buat hilang rasa boring.. hahaha.. memang sempatlah kan utuk rasa boring sdgkan esok penentuan hidup mati sem gua ! hahaha.. 


oky.. gua bajet yg kuar osce esok maybe injection im and sub.. kowang jangan nk heran la sbb dah sah2 osce nie just cucuk patung yg x bernyawa je kat NCSU tuh ! huh ! terkadang ase cam bangang je duk cucuk2 patung.. haha.. tpi at least dh 5 person maybe i dah inject ! yela.. injection baru je blajar sem nih.. dah tua bangka pom baru tahu nk inject.. aduyai.. hahaha


next.. ithink yg kuat is removing the suture.. hah ! yg nie gua pom penah buat.. dua bulan lepas.. hehehe.. gigil ah jugak nk bukak jahitan sbb tkut terkopak kulit patient x ke naye.. haha.. masa tuh patient gua tuh lepas buat operation buang rahim.. huhuhu.. one of the way to prevent from pregnant.. hhehehe..


lagi2.. gua rase pakai glove.. hahaha.. pakai glove pon ade osce der.. hadoi.. dhla tangan bapak besar.. size 6 setengah pom boleh rabak gua pakai.. hihihi.. kesyian cik waniey.. 


lagi lagi.. gua dh xboley pikir.. semua ade 10 station.. yg dh gua mention pom baru je bapew.. kekawan.. tolong.. curikkan paper osce utuk kite share sesama.. haahaha..


chows ! maap, gua malazz nak upload gmbaq ! malaazzzzzz !! zzzzaaaasssssssssssss !!

No comments:

Post a Comment

comment :