CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 20, 2011

jiWaNg di aWaN..=p






cerita cinta anak remaja...
menggauli kidung kasih..punahkan takut di hatiii...
hehehehe...tol x ayt kat atas tu??
huhuhu..tol kan?kan?
yelahhh..bila bersyinta...semua okey...
nak jumpa..p x datang pom..it's okey sayang...alaa...bersyinta kan??
hehehe...jumpa kat cekolah awak cakap nga popuan lain..
it's okey sayang..kite kapel kan...
popuan tuh kejar saya sbb nk cakap pasal awak...heheh...
rupenya saya yg cemburu lebey2...hehehehe
its okey la...sbb kite tgh cuba perbetulkan kesilapan...hehehehe
bersyinta kan...=p
pastuuuuuuu..boommmm!!!
awak jadi HP hostel...biro disiplin lak tuh...huhuhu
xpela..awak ada tanggungjawab kat ostel..besar lak tuh...
hehehehe..=p
saya x kisah..bersyinta kan...
at least kita still contact...bila saya ada tournament netball n handball..
sian awak..tggal sowang..hahahah..(poyo jer)
semua benda awak pesan kat saya..itu ini..
yg selalu awak pesan jgn rapat nga laki lain...hehehe
saya pom ikutlah..sbb kite kapel...
heheheh..=p..
dulu..bila member serempak nga awak..mest gitahu saya..
adoiiii..famous tol awak...=p
hehehehehhe...paling best bila ostel ada persembahan hari merdeka...
geng awak kate geng saya xkan menang...eleh...
macamlah geng awak tuh best sgt blakon..
hehehehe=p...
saya jdi askar jepun..perang2 kat ats pentas..awak kat bawah gelak2 kat saya..jahat tol!!
huh!! then, impian jadi kenyataan..geng2 form3 menang..n form5 kalah..hahaha..
masa tu dalam hati say..padan muka..!
hahaha..p saya x gitau ah..sebab mest awak tarik muncung panjang lau saya cakap..
hahahahhaa,..besttt....
bila saya x trun rehat masa cekolah..awak slalu kirim roti coklat coklit...waaaaa...
ase dihargaii..(baru bagi roti pom dah jd jiwang)
heheheheh...=p
ape2 pom...hepiii....
kenangan indah masa bersyinta...=p

2 comments:

comment :