CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 19, 2011

jiWaNg di tANAh...=(

bila bercintakan...cumerr indah..yg hodoh pom cantikk..tapi tu mula2 jela kan..
tite respect ah pada kapel yg kekal smpai jinjang pelamin n kekal campai matii..
sume nk macam tu kan??
tite pom ase camtu lah..heheheh...=p
bila kapel..pegi sinun sinin came2..
best wooo..kan? kan??
even beli barang cekolah pom came2..
hehehhehe..siap teman pi bli no pin UPU kat bank pom kene teman..
hahahah..=)...maklumlah takut kene culikk lau pi sowang..hehehehe...so, bawak lah bodyguard..
even bodyguard tu makwe..hehehehe..=)
tapii.. tu masa dulu2..huhuuhuhuh..=0
bila dah byk tempat merantau..mulalah hati x tentu arahh..huk3...
busyy..saya kol awak x agkat..
awak kol saya pom x angkat..hehehe..
(saya x angkat sebab majok..maklumlah..mudah majok..)
di cekolah lak cite jadi lain..hehehe..
hehehehe..masa kat cekolah..siap bertulis2 surat plak uh..
awak tggu kat tangga,saya datang..hehehhe...=)
tgu situ sbb nak bagi surat,,alarhh! awak x tahu ke?
sebenarnya saya nindu..hehehehe=)
mula2 surat yg d bagi uh lukiss2..
awak sepak saya..saya sepak awak smpai tgolek msuk longkang..
hehehehe..pastu awak balas balik..lukis gambar awak tarikk tudung saya..
hahahah..=)
masa tgu awak kat tgga tuh..saya masuk lambat dalam kelass..
hehehe..sampai kene denda kat ckgu mathematic..
huhuhuh..pi saya x kesah sbb demi awak..
nak amik surat uh..gambar2 yg awak lukis tuh meledakkan perut saya..
hahahhaha..putus urat perut...hehehheh...
alalalala..tu zaman kapel..heheheh=)
sape lah yg x nak hbungan kekal smpai akhir hayat kan?? kan??


bila dah byak ngat msalah melanda..
mulalah gaduhh..gaduhh dan gaduh..
sampai xde mood dh nk gi cekolah..urmmm...=(
awak marah saya..saya marah awak..
abis tu bila masalah nk selesai lau camni??
urmmm...
ape2 pom..kite kene selesaii..huk3...
uh...tgu punye tgu msa utk selesai..
tapi xselesai jugak..aiiyooo...
bila gaduhh..btembung kat cekolah pom jelingan maut yg hadir di antara kita..
smpai awak guna jalan sana utk ke kelas..
saya plak guna jalan sini...
urmmmm..masalah pom makin banyakk dan banyakk...hehehehe=)
bilalah masalah nk hilang..huk3...



BERSAMBUNG....

No comments:

Post a Comment

comment :