CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 1, 2012

Biar Dia TaHu..



Biar dia Salah Anggap tentang saya.. Biar dia Salah sangka terhadap diri saya.. Biarkan dia Salah menduga terhadap saya..
Biar dia tahu yang Buruk tentang saya.. 
Agar tidak nanti dia terlalu mengharapkan yang terbaik daripada saya..
Andai dia ikhlas memilih saya.. 
dia akan sedia menerima saya.. 
dalam cara saya sendiri.. he will accept me.. 
Andai dia ikhlass mencuri hati saya.. 
Dia akan sedia Menerima kekurangan saya daripada terlalu mengharapkan kesempurnaan saya.. 
Andai dia ikhlass untuk menyentuh hidup saya.. 
Dia tidak akan meninggalkan saya kerana dia tahu saya tidak lagi mampu berdiri tanpa dia di sisi saya..
Apa gunanya menunjukkan seribu kebaikan sedangkan hati tidak mampu berusaha mengembalikan kelemahan yang jelas tampaknya..
Biar dia tahu.. 
saya tidak pandai itu dan tidak pandai ini.. 
sekurang2nya tidak nanti dia meninggalkan saya untuk mencari yang mampu berbuat pelbagai..
Biar dia tahu saya tidak mampu memenuhi expectationnya yang tinggi itu.. 
dan biar juga dia tahu saya tidak pernah berhenti untuk menjadi seperti yang di inginkannya..
Biar dia tahu saya punya masa lalu.. 
Dan biar juga dia tahu saya mempunyai masa depan.. 
agar nanti dia tidak membiarkan saya terkapai2 mencari arah berseorangan..

Biar dia tahu.. 
biar dia yang membuat keputusan dan biar dia yang putuskan apa yang di inginkannya.. 
Supaya dia tidak akan menyesal kelak kerana memilih dan meninggalkan saya.. 
Biar dia tahu.. 
saya oky walaupun saya tidak mampu berhadapan dengan semua ini.. 
Biar dia tahu saya mampu berjalan walaupun saya tidak mampu berdiri.. 
Agar nanti dia tidak akan merasa berdosa meninggalkan kehidupan saya..

Biar dia tahu.. 
saya ingin melihatnya tersenyum walaupun bukan saya yang mengukir senyuman itu..

Biar saya dan dia tahu.. 
Andai ada jodoh.. adalah kan?
I'm trust HIM most.. :') 
dan andai ini takdirnya.. mahu atau tidak mahu.. kita terpaksa tempuhh.. 
bangun atau dudukk.. kita terpaksa rasa..
Jatuh dan bangun.. 
Lumrah setiap kehidupan..
cuba dan mencuba..
usaha dan berusaha..

I'm glad to be me even it's hard to be me..:')