CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 31, 2012

RosMaria Maria DaTang KL.. :)

happy sangat2 coz today hang out with my sister.. she's come from kemamangg utuk kursus endoscopic ape ntah.. hehe.. alang2 myeluk pekasam biar smpai ke pangkal lengan.. thanks sebab jenguk gua kat Taman Connought.. Love you so much.. having time to chit chat with you make me feel i'm the strongest one.. thanks.. you complete me my rosmaria..
die datang pick up gua dalam pukol 12++.. dgn husband and anak2 buah gua.. hehe.. then kiterang trus bramm pegi makan kat giant and chows to KSKB sgai buloh.. survey2 spital skejap and then ke Damansara ke rumah die pya member.. yelah.. cari jalan ke zoo xjumpa.. baru gua ingat nak belai harimau2 yang ada kat dalam zoo tuh macam gua belai2 kucing.. mana tahu lebih syok sebab besar kan.. HAHAHA.. Btw, have fun with all of them walopom makan langsat hampir 10 kilo.. thanks.. 
NAH2! GAMBAR!












and pesanan Maria bila gua salam dgn die serius buat gua nak menangis.. 
"Don't be upsad for everything.. but be strongest to face anything.."


naseb baik wanie and puteri kluar nak tgok syamil.. kalo tidopp.. tburai air mata gua.. hahaha.. hati kental tapi tapi tipula kalo gua x rasa ape2.. wak lu ! :'((