CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 30, 2012

CiNTa SaNTaPaN HaTi..



love.. do what makes you happy..
love.. be with who make you smile..
love.. laugh as much as you breath..
love.. being loved and to love as long as you're still alive..


oky.. apa yang gua baca now.. is all about love.. even kadang2 menyakitkan.. tapi prasaan tuh akan still kat situ right? no matter what happen.. it will always be there.. it is not as a simply as you said that you love and you will love.. it include all of the things.. kata2.. sikap.. and semua2 lah.. thats why la it is call love.. cinta itu cinta.. hehe..
hari nie gua nak share bout some words yg membuatkan gua cair der.. haha.. sweet and so sweet.. biaselah.. i love to share thing that i love ! so.. layan jela yehh.. hahaha.. :)


LOVE TO READ THIS SENTENCES.. :D

  • aku mencintai mu dengan sederhana seperti kata2 yang tidak sempat di ucapkan kayu kepada api sehingga menjadikannya abu.. Aku ingin mencintaimu dengan sederhana seperti isyarat yang tidak sempat di kirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada..
  • sekiranya kamu mendapati diri kamu jatuh cinta, jangan jatuh terlalu cepat.. ini kerana.. kamu mungkin berakhir dengan cinta yang tidak bertahan.. kamu harus memaafkan diri sendiri.. melepaskan apa yang pahit dan terus maju demi masa depan yang baik..
  • usah disimpan bara dendam di dalam hati.. kelak akan memakan diri.. usah disimpan kenangan di hati kerana ia akan membawa mati.. cinta juga bukanlah satu permainan.. apabila gembira.. ia membuatkan insan bahagia.. apabila kecewa maka jatuhla sehingga terdudukk.. kerana itulah percaturan hidup.. mereka yang jujur, kebahagiaan menanti..
  • kadangkala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tidak pernah menyatakannya kerana takut kamu akan berpaling darinya dan menjauhinya.. dan bila suatu masa dia hilang dari pandangan, kamu akan menyedari bahawa dia ialah cinta yang x pernah kamu sedari..
  • cinta seperti matahari tetapi ia tetap bercahaya.. walau malam menjelma, cahanya pada bulan akan tetap menerangi.. apabila gerhana ia akan kembali cerah.. 


it is a normal to have a love in a a life right? but we also have to warn ourself.. sometimes.. cinta nie mampu menutup semua pandangan.. so ape yang perlu dalam cinta just go on and have it.. tapi jangan lah pulak sampai leka.. have it as moderate and support to facing your own life.. remember.. when we are walk.. we will also fall down.. and masaa tu.. janganlah kita trus berada dibawah.. we have to wake up.. wake up and wake up.. hehehe.. dah.. malas nak menulis.. chowss.. :')